24 Ekim’de kimyasal gebelik geçirdim ve düşük oldu zaten kendi kendine ben dedim ki herhalde adet oldum çünkü hamilelikten şüpheleniyordum sabah oldu bı parca düştü çok afedersiniz hissettim sonra doktora gittim kimyasal gebelik gecirip düşük olduğumu söyledi her neyse kizlar 2,3 gün kanamam oldu çok hafif ama öyle abartılacak kadar deil işte 1 hafta önce de hamilelik testi yaptım tekarar gebe çıktım ama kaç haftaligim bilmiyorum yardım lütfen