Merhaba kızlar bu testi sadece hastanelerde mi yaptırabiliyoruz eczanelerde yok mu? İç çamaşırım da ıslaklık oluyor son zamanlarda dışardan gelip baktığımda daha da fazla ıslanmış oluyor hatta rengi de hafif sarımsı gibi olmuş oluyor yürüdüğümde artıyo anlaşılan.. hatta zıbın giyiyorum bazen onu da ıslatıyor farkında olmadan idrar mı kaçırıyorum diyorum ama o da değil idrarın kokusundan anlardım. Bunda da değişil bi koku var gibi oluyo bir türlü anlamlandıramıyorum. Enfeksiyonum vardı antibiyotik kullandım ama geçen hafta test yaptırdım temiz çıktı enfeksiyonum da bitti yani. Su sızıntısı olabilir mi diye endişeliyim. En son gittiğimde suyum fazlaydı şekerden dolayı ne yapacağımı şaşırdım 😢