Kızlar şuan çok şaşkınım. Bilenler biliyor dünden beri sancı çekiyorum nstde çıkmıyor gece 2 cm açıklık vardı sabah yine doktordaydım 2 cm hala ama bebeğin kafası güzel yerleşmiş kanala dedi eve geldim yarım saat sonra tuvalette peçeteye geldi nişan. Kızlar kesinlikle anlarsınız avuç içi kadar kahverengi akıntı baya fazla yani içindede az miktar kan var direkt bildim şimdi sancı bekleme zamanı. Allahım herkese kolay doğumlar nasip etsin 🤗