Didemagc Kızlar ben sezeryan olucam sezeryan olanlar sonrasında çok kan geliyor mu normal ped mi yanıma alsam yoksa Depend mi? Çok gelmiyorsa normal ped alıcam yanıma
Asyakuzusu Didemagc Canım benim burdan formlardan takip ettiğim kadarıyla, rahat etmeyenlerde var , edenlerde. Sen yenimisn bu konuda günde en az 5 kez açılıyor. Formları takip edebilirsn
Burcuu3761 Didemagc hasta bezinden bile taşan var normal ped asla tutmaz o kanı depend bez harika sızdırma vs asla olmuyor ve büyük kolaylık
Deletedmom15 Didemagc sezeryan oldm ve nerdeyse hşç kanamam olmadı canım normal pedde yeterli gelirdi yani kanamama fazlasıyla ancak depend daha rahat harelet etmeni sağlar sanirm
Emineerd Didemagc kullandım ben bi paket çok rahat ettim benim kanamam fazla olmadı ama ilk bir hafta kullanmak rahatlık açıkçası
Esila09 Sezeryan da zaten dikişten önce kanı iyice temizleyip öyle dikiş atıyorlar ben hastaneden taburcu oldum ve normal ped kullandim
Seroli Didemagc kesinlikle depend almanı öneririm aşırı rahat.ama birkaç gün sonrasında ya da hemen doktoruna bağlı bu durum normal pede geçeceksin çünkü depend kesiğini terletiyor