SabriyeCan minidior yaaa hep cinsiyet değişimleri okuyorum 😳 bana da doktorum %90 erkek dedi ikili tarama testine gittiğimde 😳 haftaya tekrar gideceğim ama cinsiyet değişir mi yani 😳🙄😁
momsboys SabriyeCan seninle aynı durumdayım banada bugün ikili testte yüzde 90 erkek dedi 3 hafta sonra netleselim dedi şimdi üç hafta nasıl bekleyecegim değişecekmi değişmeyecekmi 🙄
ae3535 minidior anladim canim biz 11 de ogrendik, iki haftada bir gittik hic degismedi. Simdi 20 olduk bir kez daha gidecegiz insallah degismemistir
Kubra-1990 ae3535 ben de 11+3 de gidicem ikili test için belki cinsiyet için bi tahminde bulunabilir ama hafta erken oldugundan yanlış da tahmin olabilir diye düşünüyorum biraz heyecan var tabi hayırlısı olsun
minidior ae3535 bizde vardi cikinti baya ugrastik ama bakmak icin hatta altan bile muyane ettik ense olcumu icin ikili testte bazen olabiliyor dedi doktorum ona sasirdi bize ters kose yapti dedi bakalim degisirmi degismez mi detayli da kesin belli olur diye dusunuyorum
Ayseege6156 ae3535 evet onların doktorları genelde farklı oluyor ayrıntılıya da ikiliye de başka doktorlar bakıyor bölümleri farklı oluyor ama bazı özel muayenelerde kendi doktorlarıda bakabiliyor değişiyor
Ozlem8989 Benim 13.haftada kesin erkek, 15.haftada kız, 17+5 te erkek 😅😅 şimdi 22 haftalık olduk, Çarşamba detaylı ultrasonumuz var bakalım kesinleşir inşallah.
minidior Ozlem8989 aman ben cevremden duyuyorum ne diyorlarsa o benim basima geldi bide buraya uye oldugumdan beri okuyorum yoksa daha once hic boyle duymamistim sasiriyorum:)))
Kadze minidior birazda pembe al çeşit çeşit giyer benim kiz ne maviler giydi öyle de yakışıyordu ki😂😂 ins daha değişmez😂😂 erken haftalarda yanılma oluyo ikisininde organı büyük olduğu için,😂
Deletedmom27 minidior haydaaaa😲ay bana da 12+5 te kesin erkek dedi bildiğin pipi gibiydi çıkıntı ama kordonsa demeden edemiyorum..kızımda da 12 lerde kesin dedi yanılmadı da bakalım bunda yanılma olcak mı ..olursa ayrı bi mutlu olurum kızıma kız kardeş çok istiyodum nasip bakalım🙂
mom6565 ae3535 canım 25 haftalık olan hep devletteydi hep kız dediler doğumu için özele gitti erkek olduğunu ogrendi 30 haftalık olan ablam özel hastaneye gidiyordu kız dediler daha 30 haftalık olunca annem kendi doktoruna götürünce erkek olduğunu ogrnddiler bizde çok şaşırdık tabiki yani kimse demesin bu özel bu devlet doktor çok önemli nerede olduğun önemli değil csnim
ae3535 mom6565 evet haklisin canim bizim doktorumuzun ultrason bilgisi iyi bence hic yanildigini duymadim ama bunlari okuyunca insan tedirgin oluyor
mom6565 ae3535 vallahi bende tedirginim 19 haftada kız dedi bende emin olmak için yarın 22 haftalık olucam yarın gidicem tekrar kız derlerse başlayacağım inslalah hazırlıklara
1incir minidior erkek dediğinde ultrason görüntüsü verdi mi Bana erkek dedide şimdi bende tereddüte düştüm 🙈
minidior Alinamoms aynen oyle oldu ama doktorumda zaten emin olmadigini degiskenlik olabildigini bu haftalarda anlatmisti bugunde kiz deyince acaba bidaha degisirmi var yoksa asil net cinsiyet bu haftalarda belli oluyormus
Alinamoms minidior bence 20. Haftadaki detaylı ultrasonu bekle sen kesin olunca hazırlığa başla çünkü inşallah bende öyle yapıcam 🌸