Drya-ergu12 Merhaba güzel anneler, karnım da regl sancısı gibi bir sancı var belime bacaklarıma vuruyor bu arada 37 haftalık hamileyim bebeğin hareketleri de yerinde. Aynı durumu yaşayan var mı
melisacgds Drya-ergu12 bende aynıyım hatta çıkıcak gibi oluyo bide çatı kemiğim ağrıyo yürüdükçe neden acaba
MihricanA Drya-ergu12 Dün gece yaşadım aynı seyi gece 4 e kadar falan korktum ama önemli olan bebek hareketleriymis
MervErdo Ben 23. Haftamdayım yaşıyorum aynı sıkıntıyı dinlenince geçiyo bide karnımı polar gibi sıcak bişeyle sarıyorum sıcak tutsun diye o iyi geliyo
3846 melisacgds bende de bugün sancı var 19 haftalık hamileym ama karnında bı boşluk var oralar agrio arada belime de girio ayın 28 ine randevum var gidicem soyliycem doktora