Kızlar 16. Haftamdayım ikizlerimle geçen gün yatağa sırt üstü yattığımda göbeğimin bi tarafının daha yukarda olduğunu farkettim sonra hafif bastırdım sertlik vardı herhalde göbeğim sertleşti dedim neyse diğer tarafada bakayım dedim o taraf normal yumuşaklıktaydı bilmiyorum ben bebek sandım 😂 bu haftada hissetmek için çok erken mi sizce 🙈 bebek değilse neydi o sertlik kafamda deli sorular 🙇🏻♀️😂