Gmztoker canım benimde öyleydi sürekli sol tarafımda ağrım vardı bende çift yumurta ikizleri bekliyorum 30 haftalık olacaz yarın inşallah 1 ay hastanede yattım 24 haftada dr fark etti rahim ağzı kısalığı oluyormuş oda erken doğum olma çok yüksek hala daha yatıyorum evde sancılarım oluyor arada daha şiddetli oluyor o ağrılar dayanıyorum 🤦🏻♀️Mecbur evlat işte 🤲onlar sağlıklı olsunlar diye sabrediyorum ama dr git ve söyle derim ve kesinlikle iş yapma yat sürekli WC harici kalkma ben 32 görsem diye dua ediyorum 🤲inşallah yarın kontrolüm var gen kısaldıysa rahim ağzı kesin yatırır gene bilmiyorum nolacak 🤦🏻♀️