Normal doğum yaparsanız coğunu giyemeden cıksrsınız muhtemelen ben sabah yatısım yapıldu önlük vardı zaten 4 de doğum yaptm odama geldiğimde sadece üstü giydim altı hemen giydrmediler ertesi sabahta erken cıktım zaten cıksrken kıyafetmi giydm cıktım tek tülbent ve tek sal yeterli pijama da birtane giydm iknciye gerek kalmadı