ElaNur01 Cylncyln_01 cinsiyet öğrendiniz mı mesela benim bebek aşağıdaymış birde eşinde kanama varmış beni balcaliya bir doktor var ona gönderdi birde o baksın diye 29 Balcalida randevum var bir gün sonra da metroda
Zeyyakup Cylncyln_01 Merhaba ben adanaya yaşıyorum güzelyalı hastanesi nezihi eşref kurdoğluna gidiyorum muayene ücret 160 TL çok memnunum 🙏⭐♥️
Cylncyln_01 ElaNur01 bana ilk 12 haftalikken gittim kız dedi 2 hafta sonra gittim erkek dedi sonra kız dedi bende anlamadım öyle kaldı daha kontrolüme var gidince öğrerinirim artik net bir şekilde
Asyayas ElaNur01 canım benimde bebeğin eşi aşağıda çok yoğun bi kanamam oldu geçen hafta hangi doktora gidiceksinuz balcalida sizindemi bebeğinizin eşi aşağıda
ElaNur01 Cylncyln_01 ama tavsiye ederim hem metro covidli hiç bir şekilde almıyor çünkü yeni doğan yoğun bakım olduğundan dolayı kesinlikle almıyorlar miş
Haticee0393 Cylncyln_01 yok maalesef uzun zaman oldu ben gitmeyeli ama 180 kesin var belki daha yükselmiştir
Haticee0393 Cylncyln_01 Acıbadem de hale erbaşa gidiyorum özel muayene açmış şimdi orda devam ediyoruz
Nazliakm Cylncyln_01 Altınkoza ve Şehir Hastanesine gidiyorum :) hem devlet hem özele gidiyorum ikisindende gayet memnunum.
ElaNur01 Cylncyln_01 ben girdim canım,ense kalınlığı burnu felan bizim için önemli dedi onlarda gayet iyi dedi
Cylncyln_01 ElaNur01 2 li testi demiyorum 2 li testen sonra detaylı ultrason var iç organlarına felan bakıyorlar ona ne zaman gideceksin
Haticee0393 Cylncyln_01 300 TL ödüyorum aslında artık hastanede olmaması da işime geldi her yer pandemi hastanesi olmuş çünkü. Hastaneden corona kapan çok hamile var şu dönemde
Burcu-2910 Cylncyln_01 canım ben suan hamile degilim ama hamileyken Altınkoza Ersin beye gidiyordum ve çok iyi doktor