Tazegebe1 ya ben seviyorum ben çok pimpirikli insan değilim açıkçası her şeyi en detayına kadar sormam ama sorsam severek cevaplar bence telefon numarası da isteme gereği hiç duymadım insragramdan hemen ulaşabiliyorum Güler yüzlü bir insan sevdim yani