Erkus30 inşallah bende öyle avutuyorum kendimi, hiç beklemezken ve olmaz dediğim zamanda oldu. Şimdi daha dikkat ederek deniycem. Folik asite de başladım, inşallah bu seferki hamileliğim sağlıklı olur🙏🏻 8 ay sonra oldu şükür, ama adetlerim düzenli değil benim polikistik over olduğum için 40-45 günde bir oluyorum. 8 ayda 6 adet gördüm. 6. Adetten sonra gebe kalmışım. Rabbim size de nasip etsin inşallah umudunuzu hiç kaybetmeyin