Evet canım ben yaşadım . Bebegimin kafası böbreğimin üstüne yattıgı için böbrek genişlemesi oldu idrar çıkışım olmadı. Doktora gittim stent takılabilir dedi agrısını 10 gün çektim sadece parol içebildim onu da çok zorlayınca içtim . Ben çaresini o tarafa yatmamakta ve sıcak su torbasında bulduö doktorum da bu şekilde dedi. Sıcak duş sıcak torba bana iyi geldi sırtıma ve ayaklarıma koydum sıcak tuttum orayı inşallah senin de hemen geçer