Gullll35 6+4 üm kalp atışını dinledim ama şimdi öğrendim ki kalp atışını dinlemek bebegeğe zarar verebiliyormuş birşey olur mu ki
Sermec27 Gullll35 canım ben 6 ve 6+5 arası 6 gün hastahande yatmak zorunda kaldım her gün kalp atısı dinlendi hatta 2 kere de dısarıya verildi yapacak bir şey yok su an Allah nasıp ederse 11+4 haftalık hamıleyım
Gullll35 babyberry dinlettikten sonra kendisi dedi ben taraftar değilim zararlı ama anneler istiyor diye dinlettim sana da dedi 🤦♀️ İçime şüphe düştü sonra
SILA--123 o kalp atisini duyduktan sonra sürekli ultrosona girmek istiyordum ve 10 günde bi gidiyodum 29+3 olduk bu zamana kadar sen düşün kac kere dinledim 😂😂
Gullll35 Sermec27 benim de 4+4 den sonra vardı evde yattım progestan günde 3 kere fitil şeklinde.bugun geçmiş dedi kalp atışını dinledik bi daha 12. Haftaya kontrol verdi.cok Uzak değil mi 12. Hafta
Sermec27 Gullll35 benim de 8 haftada gecti cok şükür bana doktorum 9 haftada randevu vermişti ama ben 10 haftada gitmiştim bana da cok gec geldi sanki