Benimde doktorum 24. Haftada önerdi ocağın ilk haftası 24 haftalığız bende o zaman yaptircam renkli olup olmaması sorun mu ben oğlumda hic birşey yaptırmadım ama kızımda sadece detaylı utrasyon istedi doktorum tarama testlerini de istemedi yaptırmadı önerdiği doktorun cihazı renksizmis fark edermi