Kızlar ben bu ay ella ictim yumurtlama günümde eşimle ilişki oldu 3. Günü ictim ama suan hamileyim bu nasıl oluyor ? Önceden mi döllenme olmuş yoksa sonradan mı doktor bunu anlayabiliyormu yani don regli tarihinden değilde ne zaman hamile kalındığını anlayabiliyorlarmı acaba ?