minikbaby06 Aysnduru yapılmıyor canım benim doktorum 14+1 olmuşsun biraz daha geç gelseydin yapamazdık demişti
Kbrarz Ben bugun gittim kontrole 13+4um gecmis dedi ikili tarama 3 lu tarama yapilcak oda ikili tarama gibi oluyo endiselenne demisti doktorum
Aysnduru Kbrarz o zaman sıkıntı yapmaya gerek yok dr de birşey demiyor ki önemli olsa kendisi söylerdi herhalde 3 test ne zamanlar oluyor peki bu arada teşekkürler rahatladım ya
Essuu Kbrarz Dr geçmiş mi dedi zaten ikili tarama zamanı 12-14 haftalar diye biliyorum bende geç gittim 13+1 de doktora gittiğimde ikili tarama yapıldı bana
Kbrarz Aysnduru 31 aralikta muayenem tekrar cagirdi ozaman 17.haftaya giricem ogun yapicacam dedi sabah ac karnina gelmemi iste kan alicaklar dedi
Kbrarz Essuu evet gecmis dedi ultrosonda 14 haftalikmis ben endiselendim 3lu tarama yapalim dedi cok endisenlencek bi durum soz konusu yok %90 %100net sonuc vermiyo zaten yapilan testlerde dedi
Srcozlm17 Ben 13.haftamda yaptırdım kızlar ama doktor çok şükür bebekte bir sıkıntı yok ağzı burnu gözüktü ultrasonda ama değerlerim yüksek çıktı riskli gebelik Olan perinatolojiye gönderdi yaşayan var mı acaba