Cansubayrak Merhaba hanımlar 36. Haftadayım 2. Sezeryan olucam sezeryan yerinde acı var ağrı degıl hareket ederken falan acıyor neden acaba doktorada önümüzdeki hafta gidicem.
Asyakuzusu Cansubayrak Formları takip ederek anladığım kadarıyla siz tek değilsiniz. 1 ve 2 yıl olanlarda bu sorunlar oluyor. Şikayetlerini yazanlar vardı. Normal olduğunu düşünüyorum bu nedenle