Merhabalar kızlar
10+2 yim. Hamileliğimi öğrendiğim ilk zamanlarda beta hcg ile birlikte folik asit değerime ve troid değelerime bakılmıştı. Ondan sonra hiç kan vermedim. Test yapılmadı. Ne zaman ne test yapılacak tüm değerlerime toksoplazmaya vs bakılması gerekiyor muydu. Yakın zamanda hamgi testler var tecrübeli ve ileri haftalardakileri bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim 😇