Tugce38 İyi günler anne ve anne adayları bugün 18+5 olduk doktorum 10 15 güne hissetmeye başlarsın dedi 10. Gün bugün ama ben daha bebegimin haraketlerini hissetmiyorum normalmi sizce ?
GAda Tugce38 merak etme herkeste farklı seyrediyor daha zamanın var demek ki 21 haftaya kadar normal. Benim ikinci hamileliğim 15 haftada hissetmeye başladım ama ilkinde 20 haftada hissetmiştim
senakhrmn Tugce38 Canım endişelenme sağlıklıdır bebeğin. Ben 24+4 teyim henüz net ve güçlü bir tekme değil , sadece pıt pıt diye hissediyorum. 25-26.haftalara kadar normal , daha çok küçük annesi üzülme.
Naazz 2 haftaya iyice hissetmeye başlarsın merak etme. İlk hissedildiğinde bebek mi yaptı yoksa başka bişey mi anlayamıyosun zaten o kadar hafif oluyo ☺️
Minikmucizem0109 İlk hamileliğim 20-21. Haftalarda hissetmeye başladım . Ondan önce bende hiç hissetmiyordum.