Evet kızım 16 aylık ve hamileyim önceden yazmıştım buraya sürpriz oldu korunuyorduk ve bebek istemiyordm. Bu durumu kabullenmiyorm hep ağlıyorm kızıma üzülüyorum emiyor çok kimseylede dertleşemiyorm bi yanım bişey olmaz beraber büyütürüsün diyor ama bi yanım git aldır bi çocukla baş edemiyorsun 2 çocukla tek başına napacaksın diyor o kadar çok üzgün ve mutsuzum ki