Merhaba hanımlar, yerleşme kanaması olmadan hamile kalanlar var mi acaba aramızda?
Nil-123 ben🙋♀️
Nil-123 evet benim olmadı
Nil-123 Bende de olmadı direk adetim 1 gün gecikince testle öğrendim
aylul0 bu normal bir şey yani 🤩
Nil-123 evet 🙏🏻