nidacet evet ben hamilelikten önce de sürekli kabızlık yaşayan biri olduğum için alıştm galiba 😅😅 ayaklarına sıcak su torbası koy belden altını ört sürekli sıcak tut faydasını göreceksin ben öyle rahatlıyorum. Ama karnına koyma sıcak su torbasını belki zararı olabilir bilemiyorum özellikle ayaklarıma koyuyorum ben. Geçmiş olsun