Tgbanne Adetime 2 gün var , yumurtlamamın 12.günü , adet olcakmışım gibi agrım var , galiba bu ay da olmadı
Merve-962019 Erken gebelik tedtife olsa adetin gecikince test yap erkendne yapıyosunuz sonra yanılıosnz boşuna üzülüosnz bekleyin sabredin biraz 😁Tgbanne
Oykuaygun Tgbanne ben 4 gün kala yapmıştım negatif çıktı. Sonrasında reglim gecikti 3.günü bekledim yaptım pozitif çıktı. Belki senin de öyle olur gecikmesini bekle🌼
Tgbanne Esraa11 benim adetime 2 gün var canım negatif , dua et camım hayırlısıyla ben ve benim gibi isteyen herkese versin 🙏🏻🙏🏻
Esraa11 Tgbanne tabi ki ederim canım sana bi tavsiyem olucak 2 rekat namaz kılıp 70 tane Fatiha oku ben bunu yaptım hamileymişim
Bebegimgeliyo Tgbanne canım eerken gebelik testi almıstı eşimde bana adet olmam gereken gün olmayınca yaptım negatif cıktı sen biraz bekle diğer testlerde çok silik çıkıyodu eşim yok değilsin diyodu ama ben hep hissediyordum olcak diye kanda netlesti
Nisanurunannesi3850 Ben adetime 3 gün kala ögrenmistim erken gebelik testiyle ama geç döllenme olupta cikmamis da olabilir icinizi ferah tutun adetiniz gecerse tekrarlayin😊
mom_ Bende de erken testler sonuç vermedi hatta üzülmüştüm. Sonra reglim gecikince umutsuzca alıp yaptığım test silik çizgi çıktı o şekilde hamile olduğumu öğrendim. Bu süreçte birazcıcık sabırlı olmak daha iyi üzülmemeniz açısından 🌸
Tgbanne Anne18 dua et bana camım bnde size hamile ekibine katılayım nolursun 🙏🏻 Sende gectin bu yollardan cok dua et olur mu 🙏🏻
Anne18 Tgbanne ah canım ah neler cektim ben taabi ederim etmezmiyim en kısa zamanda rabbim yüzünü ummadığın anda güldürsün inşallah kuzum benim ama stres yapma rahat bırak bu ay denemicem de bak kendiliğinden gelecek yavrun
Tgbanne Sözün bittiği yerde hissediyorum kendimi , ne diyeceğimi bilemiyorum , rabbim bizlerede verir inşallah 🙏🏻❤️
Tgbanne Oykuaygun aaaaa inşallah darısı bana bakalım , ilk defa böyle oldu erkende şiddetli adet sancısı , kasık ağrısı , göğüs ağrısı 🙏🏻 Hayırlısı bakalım