Neslihannteo Sevdadeniz biraz az gibi geldi ben 20 deyken 420 gramdi kaşar peyniri falan ye balik tuket
sudamlasi Sevdadeniz az mı bilmiyorum ama muz yiyerek fayda görenler oluyo günde bir tane ye istersen
Korkmazdoruk88 Sevdadeniz sakin kalbiniKötüye yorma benim ilk oğlum da gelişimi bir hafta geriden geliyordu ama doğduğumda 4 kg 350 gr doğdu yani son aylara doğru daha çok kilo alabiliyorlar bu yüzden içini ferah tut ve moralini bozma canım
tco Sevdadeniz benim ki 21+0 da 401 Gramdi. Siz zayifmi hamile kaldiniz bende gerci kilolu hamile kalmadim ama hergun mutlaka bir tane muz yerim. Sizde yiyin. Uzulmeyin cihazlarin %10 yanilma payida olabiliyormus. Hem daha belli olmaz belki bir anda buyuyecek sizin ki🤗
Sevdadeniz Neslihannteo et ürünlerini çok fazla yiyemiyorum ama kaşar muz süt yumurta günlük yiyorum 😞
Sevdadeniz sudamlasi yiyorum aslın da canım ama doktor haftasına göre normal dedi ama bana az gibi geldi
Neslihannteo Sevdadeniz onlardan da yemelisin bende sevmiyorum ama mecbur yedim yani somon balığını tuketebilrsin hergun yiyemesende haftada bir tuketmeye calis her sey bebeklerimiz için
Sevdadeniz Korkmazdoruk88 kötüye yormuyorum 5 ayda 5.5 kilo amama rağmen bebeğim bunun 500 gramı bile değil 😏
sudamlasi Sevdadeniz Anladımm o zaman sıkma canını hiç çünkü ilerleyen haftalarda kilo alımı artar sen yeterki beslenmene dikkat et🤗
tco Sevdadeniz siz zaten citipiti biriymissiniz sizden kimse 4 kg cocuk bekleyemez. Tippa aykiri😂😂. Canim sen muz kasar yemeye devam et kilo alir bebisin
Sevdadeniz Neslihannteo hamile olmak çok zor 🤔 bide anne olunca napacaz aceba ?allahım bebeklerimizi sağ salim kucağımıza almayı nasib etsin inşallah sağlıklı bi şekilde
Nurten Sevdadeniz bende 2 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim o zaman 21+4 haftalıktık benimkide 371 gram çıktı gelişimi aynı tam haftasına göre gidiyor bana zayıf falan demedi normal dedi her bebeğin gelişimi ayrı kimisi son zamanlarda alıyor kimisi ilk baştan itibaren almaya başlıyor
xkyerva Ay canım brnde 20 haftalıkken 319 gramdı ben kendimde sadece 2 kilo aldım hiçbişey yiyemiyprum hep hazır şeyler falan oda zoraki ama doktorum gelişimi iyi dedi şükür bence çok fark yok aramızda
xkyerva Sevdadeniz moralini yüksek tut bebişin kilosuna vs takılma bence gelişimi iyi olsun yeter kilolu zayıf ne önemi var bende korkuyodum uzun sürede gidememiştim kontrole bide daha hiç hissetmedim acaba ters bişeylermi var dşye çok korkmuştum ama Allaha şükür kötü bişey yokmuş rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah yavrularımıza 💞
Yurda44 Sevdadeniz ben de dün 21 haftalik oldum geçen doktora gittiğimde 410 gr. Dedi bence senin ki normal yani kalbine köyü şeyler getirme bir anda alacak kilosunu😊