ikizgebe canm ıkızlerım yok ama 2 yasınd abı kızım var travel arabamız var telrwr hamıleyım oyuzden ıkız alcam soylemsolıyum arkalı onluker ılk aylarda kullanıslı ama sonra bebek ettafa bakmaya baslayınca bırı arkada bırı onde col sıkıntı cıkarıcaklardır yanyana olmaları esıtlık acısından daha uzun sure sakın durmalarını saglar bıde ıkı cocukta pusette fılan tasımak zor olur pıercardınde tree olması lazım ısmı emın degılm o tarz bı araba cok tahat olur tam yatar ozellıgı olursa yenıdogandada kullananılırsın pıset olması gerekmez