Kullanmadığınız kolunuza yaptırın, ağır taşımayın, üstüne yatmayın. İlk dozunda sadece aşı yerinde hafif bir sızı olmuştu beni etkileyecek bir durumda değildi sonra geçti. Bugün ikinci dozu yaptırdım bu defa biraz ağrı hissediyorum ama aşı yerinde onun dışında bir sıkıntım yok