27+5 haftalik hamileyim ilk aylarda guzel giden hamileliğim bu aylarda cok kotu oldu nefes alamam uyuyamama oturup kalmama daha ne anlatiyim halsizim yorgunum hayatan bıkmıs usanmıs gibiyim doymak bilmiyorum kendime hakim olamiyorum yedikden sonra pisman oluyorum ama ne fayda agzimdaki sokumum bitmeden acikiyorum bu boyle gider bunuda tahmin ediyorum yani sizlerde boylemisiniz