Zehra333 Doktor bugün en az 340 olursa düzenli artmış sağlıklı diyebilirim demişti ay 3 kayıptan sonra ağlıyorum Sevinç’ten
Sermec27 Zehra333 hayırlı olsun inşallah 20 aralıkta keseniz gözükür Allah nasip ederse benim de 2 kaybım var oğlumu kaybettim 10 ay önce inşallah rabbim bu sefer kucagımıza almayı nasıp eder ben de 11+4 haftalık hamıleyım 🤲 🥰
Sevde3333 Zehra333 goznunuz aydın kac haftalık acaba sizin postunuzu gormustum aynı seyleri yaşıyoruz
Zehra333 Sermec27 ya burda destek olan herkesten Allah razı olsun insan üç yavrusunu kaybedince destek arıyor kendine korkuları oluyor
Sermec27 Zehra333 diğer 3 ü kac haftalıktı benim ilki 7 haftalıktı oğlumu da doguma yakın kaybettim inşallah bu evlatlarımızı sag salım kucagımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲
S-B-U-A Zehra333 Sizden haber bekliyordum bende 🙏🏻 Allah bir de daha hayırlı haberler duyurup sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Sermec27 Zehra333 anladım inşallah bunu kucagımıza alırız Allahın izniyle vardır rabbimin bir bildiği hepsi imtihan kardeşim inşallah rabbim mükafatımızı vermiştir 🤲