0852Msb evet yoğunluk var ama ben artık son haftalarımda olduğum için sıkıntı yaşamıyorum aynı şekilde son haftalarda olan her hastasına bu toleransı tanıyor ayrımcılık asla yapmaz ama onu üzeni de asla kabul edip muayene de etmez çok nettir. Artık biz abla kardeş olduğumuz için numaralarımızdan 7 24 görüşüyoruz ama bende ilk başta sıradan bir hastaydım onun için gebeliğim sıkıntılı geçince sık sık görüşmek zorunda kaldık haliyle de yakınlaştık 😊 Her zaman duacısıyım 🤲