AycanFb Aryaser Kızım olsaydı kesinlikle Doğa koyacaktım ama oğlum olacakmış isimsiz kaldı çocuğum🤣🤣🤣🤣
Aryaser Herkese çok teşekkür ederim bebislerimizi sağlıkla sihatle kucaklarimiza alırız insallah 🙋🏼♀️🙏🏼💗