Sarikan93 canım ben geçen ay 5 gün geciktim ve her türlü belirti vardı ama maalesef negatif çıktı bu ay doktor kontrolünde doktorum yumurtamın çatladığını bi sonraki ay tekrar bakacağını söylemişti ben öylesine test yaptım 30 saniye içinde çift çizgiyi gördüm 2 gün gecikme vardı darısı isteyen herkesin başına umarım sağlıklı bebeklerimiz olur🤰🏼