dugmeninannesiii Kızlar az önce doktorum aradı 16+2 haftalık hamileyim. 4lü test sonucum çıkmış. Down sendromu açısından bi sıkıntı yok ama bi hormon yüksek çıkmış ultrasonda mutlaka bakmam gerek dedi. Ben baktım ama anlayamadım hangi hormon yüksek [url=https://hizliresim.com/QTdqAi][img]https://i.hizliresim.com/QTdqAi.jpg[/img][/url]
Gul76 Ya kizlar cevrenizde bu testlerin sacma ve gereksiz oldugunu bilipte soyleyen olmadimi allah askina
Aysenur96 dugmeninannesiii benim doktorum 22 hafta önerdi bilemedim demekki fark ediyor ınsallah hıc bi problem yoktur