Gizocano Merhaba kızlar avcılar hospitalde doğum yapan oldu mu memnun kaldı mı hastane ve ebelerden acaba?
arzuublm Gizocano hatta bende suan 7 haftalıgım kendisine gidiyorum dogumumu da orada yapacagım allah kısmet ederse temiz bi hastane.
Gizocano arzuublm bende aliye hocaya gidiyorum doktorumdan çok memnunum ama ebeler konusunda bilgim yok🤷🏻♀️