Kızlar 34 haftalıkken kontrolüm vardı normal doğum istiyorum diye nst ve çatı muayenesine yönlendirildim sancım çıktı doktor yatış verdi ve serum takıldı taburcu oldum 4 gün sonra tekrar gel dedi ve bu sefer sancılar daha çok çıktı 1 parmak açılmam vardı hemen serum ve ciğer geliştirici iğne vuruldu bu salı tekrar kontrolüm var büyük ihtimalle sancı çıkarsa bu sefer alicaklar bebeşi başına böyle bir durum gelen var mı bebek kuvezde veya yoğun bakımda yatarmi salı günü tam 36 haftalık oluyoruz 🙏