Merhabalar. 9. Haftadayız. İlk tahlillerimi yaptırdım kan ve idrar tahlilleri. Hepsinin sonucu çıkmadı henüz doktorumuza da göstermedik. Epitel hücre değeri normalin üstünde çıktı. Bulantıdan dolayı çok su içemiyorum. Ondan olmuştur diye tahmin ediyorum. Benzer bi durum yaşayan var mı?