Gngr_33 Ylzozprn Alya ismini görmekten ve duymaktan gına geldi artık alin hiç olmazsa farklı değişik bikaç yıl sonra çocuğumuz kreş ya da okula gidince herkes Alya , arya , Lina , Esila , Elisa ….. Bu ne yani 🤦♀️
Ylzozprn Gngr_33 Alya için bizde öyle düşündük alin ağırlıklı düşünüyoruz ama yinede genel olarak nasıl diye bir sormak istedim yorumunuz için teşekkürler 😊
Didi6 Ylzozprn Alin ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2020/03/alin-isminin-gercek-anlam-ne-yabanc-bir.html?m=1