Aysen-25 Haftamdayım bende karın ağrısu olmaya başladı öyle sıklıkla değil ama arada oluyo ve ishallik var sizce norma mi minnoş anneler??
oykuduru21 Aysen-25 bende de olmuştu o aralar ama süt içmeye başlamıştım o yapmıştı hep bıraktım düzeldi belki bişey tetiklemiş olabilir sizin ishalinizi de üşütme filan
Aysen-25 Bilmiuorum ki bende anlamdm bugün sağlık ocağında kontrolüm var sorucam yani bende zaten yeni olfu