Kızlar 12 12 2020 de 17 37 de kızıma kavuştum çok şükür ama biraz zor oldu sizin yardimiznia ihtiyacım var 5 saat suni şancı çektim fakat olmadi sezeryan istedim şimdi de kasiklarimda ve bas ağrısı çok var ayağa kalkınca çok şiddetli baş ağrısı oluyor sizce ne yapmalıyım ne geçirir çok zor durumdayım yardım edin lütfen ağrılardan kalkıp cocuguma bakamıyorum