benim başta hafif bulantılarım vardı. Bir de o dönemde sigara kullanıyordum artık bir sigarayı yarıya kadar içer olmuştum, tiksinmeye başlamıştım. Göğüslerim hassaslaşmışti ki normalde hiç öyle olmazdı adet döneminde falan. Hem içime doğmuştu o aralar eczaneye gidip test alalım diyordum eşime 😁