Nur_93 Merhaba şuan 5+6 haftalık oldum bulantım tam 5 haftalıkken başladı biraz erken değil mi benim gibi olanlar var mı ? Daha erken değilmi bulantı halsizlik için. Benim gibi olanlar varsa yazabilir mi 😊
EsilaErtugrul Nur_93 kişiden kişiye değişiyor canım bazısı 5 haftalık bazısı 6 7. Malesef zor bir dönem sadece zaman geçiriyor😔
Tugba__- Nur_93 benimde o zamanlar başladı evet erken olunca daha uzun geliyor insana ben 8+3 um devam allah yardımcımız olsun prilam kullanıyorum fakat bazen hic ise yaramıyor
psychologist Bende 5+3 üm her gün olmasa da iki günde bir oluyor bana da erken gibi geldi ama oluyor demek ki🤷🏼♀️