Kızlar doktorum bebeğimin karın çevresi 3 hafta geri demişti.
Ben de apar topar başka doktora gittim. O normal dedi her şeyiyle. Sen de ufak tefeksin çok iri olmasını bekleme dedi doktorum.
4 haftaya kadar da geri ileri normaldir dedi.
Bugün yine eski doktoruma gittim. 3 hafta karın çevresi geride diyor hala. Perinatolog baksın diyor. Burda çıkan kilosu boyu diğerinden daha az.
Ne yapayım kızlar detaylı ultrason haftasını da geçti. Perinatolog bulunduğum şehirde yok.
Hangisine inanacağımı şaşırdım bebeğim de baya hareketli bir bebek yani.