YenidenAnneOlmak Birdenizhikayesi Güzelmiş💙Yiğit, Alp, Alper bunlarda vardı listemizde😊 Biz de koyalım artık bu hafta inşallah 🤲🏻
mmek_2014 Benim büyük oğlumun adı Emir. O zaman emir kağan mı koysak diye düşünüp sonra tek isim de karar verdik. Şimdi ikinci oglumu bekliyorum onun adı Kağan olacak inşallah. Ayrı ayrı da çok güzel iki isim olarak da bence😊
YenidenAnneOlmak mmek_2014 Emiri çok beğeniyoruz yıllardır aklımızın bir köşesindeydi 😊 Emirler karakter olarak nasıl oluyor?
mmek_2014 YenidenAnneOlmak çok yaramaz oluyorlar. Ne kadar emir tanıdıysam hepsi inanılmaz hareketli ama bir o kadar da zekiler 😊
Emeldikici YenidenAnneOlmak ama o biraz karakter biraz yetiştiriliş tarzından kaynaklanabilir canım herkes farklı olur şöyle düşün senin isminden bir sürü vardır türkiyede ama mesela sen bir tanesin karakterin tarzın huyun suyun sana özel yani doğan bebeklerimizinde öyle olacak isminin anlamı güzel olsun gerisindeki detaylara takılmamalısın bence çok yorarsın kendini 😄
YenidenAnneOlmak Emeldikici haklısın 😅 ama mesleğim gereği istemsizce tespitler yapabiliyorum. Bazıları çok yaramaz oluyor bazıları sessiz.
esrtsc27 YenidenAnneOlmak eşim de çok çalışkan, çok temiz hiçbir kötü alışkanlığı yok sadece biraz çabuk sinirleniyor 🤭