Hanımlar daha 1 buçuk yıllık olmadı süpürgemi alalı ama hiç memnun değilim. Şu Fakir’in ışıklı modeli. Geçen yaz 1300 liraya alındı. Çekmiyor hiç. Dolar da aldı başını gitti ama uygun fiyatlı ama güzel çeken süpürge önerileriniz var mı? Çok para vermek istemiyorum.