Hfz42 Merhaba hanımlar ben şuan 30+2 deyim. 32. Hafta rapor alıp izni ayrilacam yanlız 32. Hafta boyunca çalışacak miyiz yoksa hafta basında alıp iş yerine teslim mi edecez yani o hafta çalışacak miyiz
Sltnbl Hfz42 is yerindeki son gününüz 31+6 olacak 32+0 da rapor alıp iş yerinize teslim edeceksiniz ve o gün raporunuz başlamış olacak 🙏🤗