Sedasensoy55 benim de hiç ucum yok 30+4 deyim. Kimisi uç olmayınca bebek ememez derken emzirme danışmanları göğüs ucunu kahverengi kısmı ile emdiği sürece sorun olmayacağını söylüyor. Ben her ihtimale karşı elektrikli sağma makinesi aldım. Ama çok fazla yöntem var göğüs ucu çıkarmak için enjektör ile, veya silikon göğüs uçları vs ama bebek ve anneye göre süreç belirlenir diye bende beklemedeyim eğer ihtiyaç olursa duruma göre hareket edeceğim.