gs1905gs iyi günler herkese kartal vera hastanesine giden varmı bide hangi kadın dogumcuya gidiyorsunuz memnunmusunuz ?
Milena20 gs1905gs ben 30. Haftaya kadar vera da didem hanıma gittim gayet ilgili güler yüzlü bi doktor memnundum
nur94_ haziranin25i Bende veraya gidiyorum neden tedbirsiz olduğunu düşünüyosunuz birşeye mi şahit oldunuz
haziranin25i nur94_ kapıda herhangi bir önlem yok pandeminin en başından beri elini kolunu sallayan girip çıktı bu durumu hoş karşılamadım..
haziranin25i nur94_ belki şikayet çok olmuştur ondan başlamış olabilirler bilemeyeceğim. Ben girmeye çekindim açıkçası 🤗