Selinnnnnnnnnnnn Sabah akşam kusuyorum hiç bisey yiyemiyorum 3 kilo vermişim bulantı için sağlık ocagina gittim emedur yazdı daha kullanmadım bi yan etkisi olur mu acaba kullanan var mi arkadaşlar? 🙄
94duygu Selinnnnnnnnnnnn hiç bir yan etkisi yok canım ben şuan 37. Haftalığım hamileliğimin başından beri içiyorum emeduru
Anne3434_ Selinnnnnnnnnnnn ilaçlar da bi süre kesiyor sadece sonra bünye alışıyor ve yine aynı şeyler
Sumuss Selinnnnnnnnnnnn bulantinin en iyi cozumu serum taktirmak. İlac kullanmak istemiyorsan 2 gune 3 gune bir serum taktir o seni rahatlatir.
Korkmazdoruk88 Selinnnnnnnnnnnn emedur cok. Kilo aldırıyor canım ben ilk üç ayda tam 3 kg aldım ondan sonra doktorum bunu bırakmam gerektiğini söyledi çünkü başka bir doktora gittim bunu kullanmasan da olur dedi sen yinede istersen kullan Herhangi bir yan etkisi yok çünkü
Selinnnnnnnnnnnn 94duygu faydasını gordun mu canım dr. Çok mecbur kalmadıkça içme dedi ama hep kötü oluyorum bi zararı yoksa içebilirim ozaman 🤗
94duygu Selinnnnnnnnnnnn ben faydasını görüyorum canım kan ilaçı içiyorum emeduru içmesem midemi bulandırıyo hamileliğimin başından beri iyi geldi bana ama kişiden kişiye değişir tabi canım kilo aldıran bile oluyomuş ben 6 kilo aldım hamileliğimin başından beri bebeğim 3 kil bana herangibi bi yan etki yapmadı
Mrymkdr 11 haftaligim hala bulanti kusma bende de var canım 😔ve ne kullandiysam da çözüm değil değil çekiyorum bi serum yiyince duruyor
Selinnnnnnnnnnnn Sumuss Sumuss Dr. Öyle dedi devam ederse aksamlari serum taktirmayi düşünüyorum artik yoksa geçeceği yok
Anne3434_ Selinnnnnnnnnnnn maalesef öyle ben şuan ilaç kullandığım halde sabahtan beri mide bulantısından kıvranıp duruyorum birde serum denicez akşam eşimle hastaneye gidicem bakalım
Arya92 Selinnnnnnnnnnnn günde en fazla 3tane icebilirsin diyordu doktorum.ben içiyordum amamcok faydasını görmedim.bukanti kusmam 16.haftaya kadar devam etti.