Aynen bende öyleyim, git gide halsizlesiyorum. Ve heyecan ayni zamanda korku da var, böyle gercekten ben nasil dogurucam ben yapamam o acilara nasil katlanicam diye kafamda dönüyor geceleri. Allah herkese kolaylik versin, saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin