Gamiiiii Kızlar selam haftaya doktora gideceğim. Ama ilacım (progestan) bitti. Doktora mesaj atsam ilacı yazarmı? Boşuna para vermek istemiyorum
Tugce1803 Gamiiiii yazmazsa da git haftaya gidince ücret ödemezsin 10 gün içi gidince ücretsiz oluyor